Segueix el caos ‘Vueling’

Els vols cancel·lats, els retards i les interminables cues davant els mostradors de Vueling han estat els grans protagonistes d’aquest cap de setmana. Ara, la situació comença a normalitzar-se i sorgeixen noves solucions i mesures disciplinars.

Ja sumem un altre dia de retards i cencel·lacions per part de Vueling. Una imatge que es repeteix des de ja fa gairebé una setmana a l’aeroport de Barcelona-El Prat.

Tot i que les cues són visiblement més curtes i sembla que avancin més ràpidament, encara són molts els passatgers que se’n veuen afectats.

Per la seva part membres de l’Agència Catalana del Consum s’han desplaçat fins l’aeroport per intentar repartir fulls de reclamació entre els damnificats. A més, han anunciat que obriran un expedient sancionador a l’aerolínea. Un expedient que se sumaria al que li va obrir el Ministeri de Foment aquest cap de setmana passat.

Acusen a Vueling d’una planificació: inassumible, massa estricta i que no podia preveure cap imprevist, com podia ser la vaga de controladors aeris francesos de la setmana passada.

La companyia, per la seva part, ja ha anunciat que ha contractat nous pilots i a més personal d’atenció al client. A més ha realitzat el lloguer de nous avions per intentar solucionar aquesta situació.

Ya sumamos otro día de retrasos y cancelaciones por parte de Vueling. Una imagen que se repite desde hace casi ya una semana en el aeropuerto de Barcelona-El Prat.

Aunque las colas ya son visiblemente más cortas y parece que avancen más rápidamente, todavía son muchos los pasajeros que se ven afectados.

Por su parte, miembros de la Agència Catalana del Consum se han desplazado hasta el aeropuerto para intentar repartir hojas de reclamación entre los damnificados. Además, han anunciado que le abrirán un expediente sancionador a la aerolínea. Un expediente que se sumaría al que ya le abrió el Ministerio de Fomento este fin de semana pasado.

Acusan a Vueling de una planificación: inasumible, demasiado estricta y que no podría prever ningún imprevisto, como podía ser la huelga de controladores aéreos franceses de la semana pasada.

La compañía, por su parte, ya ha anunciado que ha contratado nuevos pilotos y más personal de atención al cliente. Además ha realizado el alquiler de nuevos aviones para intentar solucionar esta situación.

8aldia

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s